Polityka zwrotów

Polityka zwrotów i refundacji

Prosimy o dokładne zapoznanie się z naszą polityką zwrotów.
Składając zamówienie na naszej stronie internetowej, automatycznie akceptujesz poniższe warunki.

❗️ Brak wyjątków od zasad.


📦 Zwroty

1. Termin
Możesz zwrócić produkt w ciągu 14 dni od jego otrzymania.
Po upływie tego okresu niestety nie możemy zaoferować zwrotu pieniędzy ani wymiany.

2. Warunki produktu
Produkt musi być:

  • nienaruszony i nieużywany

  • w oryginalnym opakowaniu

  • czysty, szczególnie w przypadku artykułów higieny osobistej

3. Produkty bezzwrotne
Ze względów higienicznych nie podlegają zwrotowi m.in.:

  • bielizna

  • odzież intymna

  • rajstopy

  • niektóre produkty związane ze zdrowiem

4. Jak zgłosić zwrot?
Przed odesłaniem produktu wyślij e-mail na adres: Kontakt@suavezza.pl, podając:

  • numer zamówienia

  • powód zwrotu

  • zdjęcia produktu (w przypadku wad lub uszkodzeń)

  • swoje dane kontaktowe

⚠️ Ważne: Zwroty będą akceptowane wyłącznie po wcześniejszym zatwierdzeniu drogą mailową.
Mamy tylko jeden adres zwrotu w Chinach – przesyłki wysłane na inne adresy nie będą uznane i nie uprawniają do zwrotu pieniędzy.

5. Koszty zwrotu

  • Koszty przesyłki zwrotnej pokrywa klient (od ok. 20 €).

  • Przesyłka odbywa się na odpowiedzialność klienta.

  • Zalecamy korzystanie z usługi z numerem śledzenia (Track & Trace).

6. Kod śledzenia
Podanie kodu śledzenia jest obowiązkowe.
Bez niego zwrot pieniędzy nie będzie możliwy, ponieważ nie będziemy mogli potwierdzić dostarczenia paczki do naszego magazynu.


💳 Zwroty pieniędzy

Procedura
Po otrzymaniu i sprawdzeniu zwrotu:

  • otrzymasz mailowe potwierdzenie wyniku weryfikacji

  • jeśli zwrot zostanie zatwierdzony, refundacja zostanie dokonana tą samą metodą płatności w ciągu 30 dni

Nie otrzymałeś zwrotu?
Jeśli po 30 dniach nie otrzymałeś pieniędzy:

  • sprawdź ponownie swoje konto bankowe

  • skontaktuj się z wystawcą karty kredytowej lub bankiem

  • jeśli problem nadal występuje, napisz do nas na Kontakt@suavezza.pl


❗️ Wyjątki

  • Produkty wadliwe: jeśli otrzymasz wadliwy produkt, wyślemy nowy egzemplarz bez dodatkowych kosztów.

  • Anulacje: zamówień nie można anulować po ich złożeniu, ponieważ nasz system obsługi działa automatycznie.



📩 W przypadku dodatkowych pytań lub wątpliwości, skontaktuj się z nami:

Kontakt@suavezza.pl